0 cikk
Nem, nem kell. Bármikor vásárolhat és kijelentkezhet vendégként.
Azonban a fiók létrehozásával nálunk lehetővé teszi a megrendelést anélkül, hogy meg kellene adnia adatait minden alkalommal, amikor nálunk vásárol. Most azonnal regisztrálhat, vagy először megkezdheti a vásárlást és létrehozhatja fiókját, mielőtt kijelentkezne a kosár oldalán.
Kattintson a „Bejelentkezés / Regisztráció” gombra, majd a „Számla létrehozása” elemre, és töltse ki személyes adatait.
Vásárolja meg a kívánt termékeket, és tegye be a bevásárlókosárba. Ha végzett, folytathatja bevásárlókosarát és kijelentkezhet. Mielőtt megerősítené vásárlásait és fizetését, ellenőrizze és ellenőrizze, hogy minden információ helytálló-e.
Támogatjuk a fizetési módot: Paypal
Sajnos nem tudjuk törölni a megrendelést, miután leadták. Ez lehetővé teszi számunkra a hatékony csomagolást és a hibák minimalizálását. Célszerű ellenőrizni a megrendelését, mielőtt leadná.
Írja be az utalványkódot az „Utalványkód” mezőbe, és kattintson a Kosár oldalán található „Hozzáadás” gombra, mielőtt továbblépne. Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudjuk manuálisan alkalmazni az utalványkódot a megrendelésére, ha a kijelentkezés során elmulasztotta begépelni. A vásárlás megerősítése előtt kérjük, győződjön meg róla, hogy minden információ helytálló.
Miután leadta megrendelését, visszaigazoló e-mailt kap tőlünk, amely megerősíti, hogy megrendelései megérkeztek. Ne feledje azonban, hogy a megrendeléseket csak akkor küldjük el, ha a fizetést jóváhagytuk, és a számlázási és szállítási címet ellenőriztük. Alternatív megoldásként ellenőrizheti rendelése állapotát a „Saját fiók” részben, ha Ön regisztrált felhasználó.
Minden megrendelést 2 munkanapon belül feldolgozunk, a hétvégék és munkaszüneti napok kivételével.
A "Magyar Posta" szállítási ideje körülbelül 7-15 munkanap, a "DHL" szállítási ideje körülbelül 5-7 munkanap.
Az Aisope e -mailben küld Önnek egy nyomon követési számot, általában miután megrendelését elküldtük, ennek segítségével ellenőrizheti a termékkövetési információkat az Ön által ismert expressz követési webhelyen, vagy ellenőrizheti a megrendelés adatait a weboldalunkon. >> Rendelések Követése
Sajnos a megrendelés megerősítését követően nem tudjuk átirányítani a megrendeléseket. Ezért győződjön meg arról, hogy a megfelelő szállítási címet adta meg.
Elnézést kérünk, hogy hiányos megrendelést küldtünk Önnek. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.
Elnézését kérjük, ha hibás terméket kapott tőlünk. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és készítsen egy pillanatképet a termékről, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.
Elnézését kérjük, hogy rossz terméket küldtünk Önnek. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.
Kérjük, dobjon egy e-mailt ügyfélszolgálati csapatunknak, ha 30 napon belül nem kapta meg a csomagját, és ennek megfelelően segítünk
Csomagjának állapotát a „Megrendelés nyomon követése” címen ellenőrizheti, hogy megtudja, miért késhetett el. Alternatív megoldásként eldobhat nekünk egy e-mailt, és mi segítünk.
Reklámozási és elemzési célokra sütiket és hasonló technológiákat is használunk. Ha a weboldalunkon navigál, hozzájárul a weboldalunkon történő információk feldolgozásához. További részletek az Adatvédelem.